Оплата турів

Оплата турів

Дорогі друзі! Фінансова дисципліна – основа будь-якого бізнесу. Нижче ви зможете знайти всі можливі способи оплати, а також відповіді на основні питання, пов’язані з фінансами. 

1. Способи оплати:

  • Оплата згідно виставленого рахунку-фактури.
  • "Приват24" - 1 грн
  • Термінал "ПриватБанк" - 1%(макс. 50 грн)
  • Каса "ПриватБанк" - 1%(макс. 200 грн)
  • Платіжні картки Visa, Mastercard - комісія 2,5%
  • Оплата по системі Payoneer

УВАГА! Згідно п. 5.1.2 Договору датою оплати заявки вважається дата надходження коштів на розрахунковий рахунок ТОВ «Туристична онлайн платформа». Прохання уважно дивитись на дату валютування платіжних доручень. Туроператор не несе відповідальності за надходження оплати із запізненням згідно з регламентом проведення платежів банками.

Звертаємо вашу увагу, що термін дії рахунку на оплату – день його виставлення та наступний банківський день. При одночасному порушенні строків оплати і підвищенні курсу валют НБУ вартість турпродукту буде змінена з урахуванням максимального курсу НБУ за період прострочення платежу.

В разі оплати рахунку частинами, платник повинен бути один і той же. В разі невідповідності, оплата по даному туру не буде зарахована.

2. Умови оплати:

При бронюванні туру 50% його вартості оплачується протягом зазначеного тайм-ліміту по авіаквиткам, але не менше вартості авіаквитків. Залишок оплати погашається не пізніше 5 днів до початку настання штрафних санкцій по готелю. Звертаємо увагу, що термін дії рахунку на оплату - день його виставлення і наступний банківський день. При порушенні терміну оплати заявка буде порахована за максимальним курсом за період прострочення платежу. Свою заборгованість по заявці можна відстежувати в особистому кабінеті агента в графі "Борг".
Якщо від дати бронювання до дати початку туру менше 7 днів - оплата 100%. У разі бронювання готелю з 100% штрафами - потрібна повна оплата послуги.

NEW! При бронюванні окремих послуг (готелю, трансферу, екскурсії) 10% оплачується протягом двох банківських днів з моменту підтвердження заявки. Залишок оплати погашається не пізніше 5 банківських днів до початку настання штрафних санкцій по заброньованій послузі.

3. Гарантійні листи

Гарантійні листи приймаються в разі одночасного бронювання і початку турів у вихідні, святкові дні і не беруться в роботу в разі підтвердження заявок в робочий / банківський час. Гарантійні листи не є аналогом оплати. Наша компанія залишає за собою право відмови в прийомі гарантійного листа. Наша компанія залишає за собою право ануляції заброньованих послуг в разі не оплати рахунку в зазначену дату за гарантійним листом із застосуванням штрафних санкцій, згідно з договором. 
Гарантійний лист оформляється за зразком нижче:

 

Гарантійний лист

4. Повернення і залік грошових коштів

Всі взаєморозрахунки грошових коштів здійснюються на підставі офіційного листа від агентства на фірмовому бланку. 

Перезалік грошових коштів: Бланк заяви

Лист на повернення грошових коштів юр. осіб: Бланк заяви

Лист на повернення грошових коштів фіз. осіб: Бланк заяви

Повернення здійснюються протягом тижня* після отримання оригіналу листа за адресою: 01011, Київ, вул. Рибальська, 8, оф. 99

*24.03.2020. Важливе оновлення! Шановні колеги, в зв'язку з поточною ситуацією на туристичному ринку, в умовах заборони на вильоти з України та світової хвилі ануляції бронювань, ми рекомендуємо замість запитів на повернення грошових коштів робити перезаліки на майбутні бронювання, або залишати кошти у оператора на депозиті для майбутніх продажів. 

У разі, якщо повернення коштів все-таки необхідне - в зв'язку з форс-мажорними обставинами та тимчасовим ускладненням кооперації з нашими постачальниками і партнерами, про точні терміни повернення ми зможемо Вас проінформувати після стабілізації ситуації на ринку. Дякуємо за розуміння!