Ответы на частые вопросы

Ответы на частые вопросы Чи є доплати до ціни в онлайні?
Коротка відповідь – ні. Якщо трішки розгорнутіше – то всі ціни, які ви бачите в нашому онлайн-підборі завжди є актуальними на момент підбору, і для того набору послуг, який вказаний в деталях туру. Ціна онлайну завжди формується в живому часі.

У вас блоки місць на авіа чи свої чартери?
Ні те, ні інше. Ми працюємо тільки з регулярними авіарейсами, і всі ціни та пропозиції, які тягнуться в наш онлайн – це регулярка за актуальною на момент підбору ціною. Ніяких доплат, тільки якщо ви будете доброньовувати додаткові послуги (вибір місця, додатковий багаж і т.д.).

Де подивитись доплату за багаж?
В онлайн-підборі за замовчуванням підтягується найдешевша польотка, частіше за все вона не включає багаж. Додати багаж можна двома способами – вибрати відповідний фільтр зліва в підборі ("З багажем"), або додати його на другому кроці бронювання, на вкладці "Додаткові послуги". Якщо ні там, ні там багаж не підтягується – напишіть, будь ласка, на пошту avia@gto.ua.

Де подивитись трансфер, як його додати до пакету?
Якщо трансфер не включено в склад пакетного туру (це можна перевірити, натиснувши "Деталі туру"), то його можна додати на другому кроці бронювання, на вкладці "Додаткові послуги". 

Чи можна "прорахувати" готель/місто/країну?
Ми не прораховуємо свої тури заздалегідь по звичній системі, типу само-туру. Наша система формує пропозицію з актуальною наявністю та вартістю в режимі онлайн, коли ви тиснете на кнопку "Знайти". Система самостійно моніторить десятки постачальників по наземці та всі авіакомпанії, та видає вам скомпонований результат у вигляді пакетного туру з найбільш вигідною пропозицією. Тобто за ті секунди, поки система підвантажує результати пошуку, вона виконує за вас роботу по моніторингу десятків сайтів з готелями, трансферами та авіаквитками, і видає найкращий варіант.

Не знаходжу в онлайні місто/регіон/країну, що робити?
Пишете нам на пошту online@gto.ua з проханням додати те, що вам потрібно, в онлайн-підбір, і все буде готово протягом кількох годин. В нас немає обмеження по напрямках, тож в підбір можна додати все, що завгодно.

Які умови оплати туру?
Всі авіаквитки, в складі пакетних турів чи окремо, оплачуються в рамках тайм-ліміту від авіакомпанії. Тайм-ліміт може бути різним, від 20 хв до кількох діб, залежно від авіакомпанії і тарифу. Решта послуг (готелі, трансфери, страховки) оплачуються відповідно до умов їх ануляції. Якщо ці послуги одразу штрафні при бронюванні – повна оплата має бути внесена одразу після бронювання. Якщо послуги не штрафні – одразу вноситься передплата в розмірі 10%, а повну оплату необхідно внести не пізніше, ніж за 5 днів до дати початку штрафів. Дані умови стосуються абсолютно всіх напрямків, країн, послуг і турів.

Де подивитись курс валют?
Актуальний курс валют можна знайти внизу будь-якої сторінки нашого сайту. Також у вас є змога обрати валюту (гривні, долари, євро), в якій система буде видавати вам результати підбору, в правому верхньому кутку сторінки.

Чому я не можу вибрати потрібну дату вильоту?
В пакетних турах у вас є змога обрати дату вильоту з діапазоном в 4 дні. Якщо ви обрали початкову дату, але не обрали кінцеву, то надалі вибір в календарі може бути обмеженим. Щоб виправити це – вам потрібно ще раз натиснути на обрану дату, та заново відкрити календар.

Яка доплата за інфанта?
Якщо вам необхідно зробити підбір для сім'ї з дитиною будь-якого віку, в тому числі до 2-х років, ви просто додаєте дітей необхідного віку в графі туристи на самому початку підбору, і система видасть вам ціни вже з врахуванням всіх доплат за дітей та інфантів.

Чи включена комісія в ціну?
Всі ціни на нашому сайті включають в себе комісію агента. Пакетні тури, готелі, трансфери, страховки завжди включають стандартну комісію (від 10%), а окремо авіаквитки включають 5% комісії. Деталі по комісії можна побачити в кошику під час бронювання, попередньо залогінившись на сайті.

Чи є у вас функція передброні заявок?
Конкретно такої функції немає, але якщо готель, який ви обрали, не штрафний – то ви можете підбронювати тур і тримати його заброньованим та неоплаченим, доки не наступлять штрафи по готелю та доки дозволяє тайм-ліміт по авіаквитках. Доки по готелю штрафів немає, а квитки не виписані (вони виписуються тільки після вашої оплати) – тур можна вільно анулювати без будь-яких наслідків.

Чи є страхування від невиїзду і як його рахувати?
Так, страхування від невиїзду можна додати до пакетного туру. Рахується така страховка індивідуально під запит, оскільки її вартість залежить від вартості туру. Страхування від невиїзду можна оформлювати не пізніше, ніж за тиждень до вильоту, і тільки під пакетні тури.

Чи є доплата за громадян інших країн?
В абсолютній більшості випадків доплати за громадян інших країн немає, але інколи це все ж може траплятись. Ви можете як уточнити цей момент заздалегідь, написавши нам на пошту online@gto.ua, так і забронювати заявку і дізнатись про це по факту бронювання (звісно, якщо готель не штрафний).

Де по прильоту шукати груповий трансфер?
Детальна інформація стосовно будь-якого трансферу завжди прописана у ваучері на дану послугу. У випадках групових трансферів у ваучері буде вказано як туристів зустрічають, або куди туристам необхідно підійти по прильоту. Також завжди вказаний максимальний час очікування трансферу.

Чи можна у вас забронювати апартаменти та вілли?
Так, в нашому онлайн-підборі є окремі категорії для наземки – Вілли та Апартаменти, також ви можете дивитись розміщення для груп туристів, великих сімей або компанії.

Мені треба нестандартний тур, куди писати?
Наша система працює таким чином, що у ваших руках є всі інструменти для пошуку та бронювання турів будь-якої складності та нестандартності. Крім готових пакетних турів, ви можете шукати в нас кожну послугу окремо, комбінувати їх за власним бажанням та потребою. Бронювання відбувається через кошик, що дозволяє вам за потреби формувати склад свого пакетного туру самостійно. Крім того, ви можете писати нам на пошту online@gto.ua запит на прорахунок, якщо ви чогось не знайшли в нашому онлайні. 

Як з вами зв'язатись?
Всі актуальні контакти опубліковані внизу сторінки на нашому сайті gto.ua. Телефон (044) 334-39-40 приймає дзвінки кожного буднього дня з 10 до 19. Пошта online@gto.ua моніториться регулярно, навіть в неробочий час.

Як ви працюєте в кризових ситуаціях під час блекаутів?
Ми підтримуємо робочий процес на належному рівні навіть на час блекаутів, проте, можливі перебої в роботі телефонії, та дещо довший період відповіді на запити та підтвердження заявок. Не соромтесь дублювати ваші запитання по всім можливим каналам, якщо не можете додзвонитись — пишіть на пошту online@gto.ua, avia@gto.ua або безпосередньо в заявці.